شعر و ترانه و موسیقی

وبگاه شعر
  • ۰
  • ۰

زهره زمانی


دوست دارم "

هر بار از عشق و بوسه می پرسی ،  نه می گم ولی تو تردیدم...!

یه جور دیگه ای بپرس از من  ، یه جور دیگه ای جواب می دم...!

من دوست دارمو چقد سخته ، واسه من گفتن همین احساس ...

از نگاهم بخون که درگیرم   ، این نگاه خلاصه ی حرفاس...!

دوس دارم شبی رو که دستات  ،  پیچکی میشه دور من می پیچه

وقتی که بوی عطرتو دارم  ،  موقع خدافظی توی کوچه...

دوس دارم آتیش ِ چشماتو ،    تا به خرمنم چشم می دوزن ...

وقتی ایمان منو حسرت تو ،  تو یه لحظه با همدیگه می سوزن...!

تو یه موج سر کش و خسته ،  من یه ساحل ِ صدف پوشم

وقتی بر می گردی از طوفان ،  دوس دارم بیای تو آغوشم...!

توی این جزر و مد بی فرجام ،  به جز آغوش هم پناهی نیست

خدا هم می دونه که  دیونه ایم ،  واسه دیونه ها گناهی نیست!

هیشکی جز منو و تو اینجا نیست ،  دستمونو سکوت شب خونده

سقفی واسه عشق بازی نیست ،   نور مهتاب ما رو پوشونده...

زهره زمانی


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی