شعر و ترانه و موسیقی

وبگاه شعر
  • ۰
  • ۰

شعر زهره زمانی

 

"برای با تو بودن"

برای با تو بودنم ،  یه راهی پیدا می کنم

موهاتو می بافی بری ، دونه دونه وا می کنم

من مگه می ذارم بری ، تا دنیا رنگ غم بشه

یخ می زنه دستام اگه ، گرمیه دستات  کم بشه

من چمدونای تو رو ، یه جایی قایم می کنم

اتاقو تاریکو پراز ، عطر ملایم می کنم

کی گفته دوست ندارم ، این حرفا رو باور نکن

خستم پریشونم گلم ، حال ِ منو بدتر نکن

من مگه می ذارم بری ، برای چی دلواپسی

یه جا  تو قلبم داری که ، نمی دمش به هیچ کسی

اونقد ِ عاشقت شدم ، همه حسادت می کنن

به منه دیونه دارن  ، یه شهر عادت می کنن

این زندگی بدون تو ، ادامه هم داره مگه؟!

می خوام اینو باور کنم  ،عطر- تو میذاره مگه...؟!

(زهره زمانی)

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی